Sayfalar

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Tanjevic Kanseri Yendi!

Ülkemize çok büyük hizmetleri bulunan Basketbol Milli Takım Koçu Bogdan Tanjeviç kanseri yendi! Geçen ilkbaharda kolon kanseri olduğu anlaşıldı ;doktorların hayati tehlikesi olduğunu söylemesine rağmen  Milli Takım'ın başına koştu. Doktorları, yaşamını riske attığını söylese de Tanjeviç 'Benim asıl ilacım basketbol' dedi ve kemoterapiyi bırakıp 'basketterapiyi' tercih etti ve 12 Dev Adam'ın başına geçti. Sonrası malum: Gümüş madalya.
 7 yıldır Türkiye'de yaşayan Tanjevic , ailesiyle birlikte 14Nisan'da Türk vatandaşlığına geçmişti.
Hastalığıyla ilgili sorulan soruya :

"MAŞALLAH TURP GİBİYİM"
Geçtiğimiz gün rutin kontrolden geçtim. Türkçe'de 'Maşallah' deniyor değil mi? Turp gibiyim... Ağustos'ta bir kontrolden daha geçeceğim.

Sigara içip içmediğine dair sorulara verdiği yanıt :

"GÜNDE 5-6 PURO İÇİYORUM"

Rahatsızlığımdan dolayı sigara içmem yasak. Ancak günde 5-6 puro içerek bu yasağı deliyorum! Eşim Jasna, oğlum ve kızlarım da elimde puroyu görünce sinirden deliye dönüyorlar. Doktorlarım 'Kanserin en yakın dostu stres. Onun için asla stres yapmayacaksın' diyor. Ben de biraz strese girersem hemen puroyu yakıp stres atıyorum. Aileme karşı kendimi de böyle savunuyorum. 40 yıl sigara içtim bir anda sıfırlamak kolay mı?


Tekrar tekrar geçmiş olsun ,nice başarılı ve güzel günlere Tanjevic!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder