Sayfalar

22 Ağustos 2009 Cumartesi

Carlos'tan Ayrılık Sinyalleri


Fenerbahçe'nin dünyaca ünlü yıldızı Roberto Carlos, Sion galibiyeti sonrası merak edilen soruları yanıtladı. Sürekli ayrılıp ayrılmayacağıyla ilgili spekülasyonlar yapıyan Brezilyalı oyuncu, bu konudaki son sözünü söyledi.
Yıllardır ailesinden ve ülkesi Brezilya'dan uzak olduğunu belirten Carlos, "Hem ailemi hem de ülkemi çok özledim. Üstelik ailemden herkes beni telefonla arayıp artık dönmem gerektiğini söylüyorlar. Ben de artık kararımı verdim diyebilirim. Sezon bitince Brezilya'ya döneceğim. Ancak sezon içerisinde F.Bahçe'den ayrılmam söz konusu değil. Ayrılık lig bitince gerçekleşecek" dedi.
İlerleyen yaşına rağmen Fenerbahçe ile futbola bir kez daha aşık olduğunu ifade eden Carlos, "Fenerbahçe'nin havası çok başka. Atmosferi, taraftarı, stadı, benim gibi yıllarını futbola vermiş birini bile heyecanlandırıyor. Real Madrid'den sonra başka bir kulübe gitseydim, bu kadar mutlu olacağımı düşünmezdim" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder