Sayfalar

31 Temmuz 2012 Salı

Bir Melo'dur...


 Günlerdir bir Melo'dur aldı yürüdü.

Tweetleri ve hiç bitmeyen tatili ile bu yaz da adından söz ettirdi.

"Bu kadar peşinden koşulcak bir oyuncu mu?" sorusu da akla gelmiyor değil.

Evet Melo geçen sene çok iyi bir sezon geçirdi ve takımı ateşledi.Fakat burası Türkiye olduğundan biraz hızlı unutuyoruz: Ya da bu bizim yapımızda var. Süper Final gibi çok kritik bir yarışa sadece 1 hafta kala Riera'yı hastahenelik eden adam da Melo değil mi? Evet burası Türkiye, başarılıysan kimsenin umrunda değil karakterin.O gün bir karar verilip yola devam edildi. Ancak bu kadar peşinden koşulmasına hiç bir anlam veremiyorum.


Melo'ya ödenecek bonservis bedeliyle aynı ayarda oyuncular bulunabileceğini de düşünüyorum.( Alacakları ile birlikte 3 yıl için 30 Milyon Euro). Ayrıca Melo'nu yine bir krize yol açmayacağını kimse bilemez. Galatasaray taraftarı bilinçlidir yani en azından böyle olduğuna inanmak istiyorum. Melo ısrarla istenecek bir oyuncu değil en azından bu saygıyı hak etmiyor. Evet ben de isterim Melo'yu görmek ancak bu kadar üzerine düşülmemeli.

Çok Melo'lar gördü bu taraftar ;  havaalanında karşılanıp , küfürlerle uğurlanan...

Abdullah Yavuz

1 yorum:

  1. Riera olayı aklımın ucuna bile gelmiyor Riera zaten sevilen çok fazla taraftarı olan biri değil o göz ardı edilebilir ama GALATASARAY taraftarı Amrabat gibi bir fanatiği , onun gibi bir GALATASARAY aşığını gördükten sonra, bu zamana kadar GALATASARAY'da kalmak istiyorum çok seviyorum diyen insandan fedakarlık beklerdi.

    Bir yanda sırf hayalleri için yılda 750K € dan vazgeçen bir oyuncu Diğer yanda dakika başı para konusunda problem çıkartan oyuncu Melo artık gelmese de olur...

    YanıtlaSil