Sayfalar

22 Eylül 2012 Cumartesi

Hobi Olarak Yine Destekleyin..

Uzunca bir ara verdim yazmaya. Düşünüyorum ama yazmaya üşeniyorum açıkçası. Twitter'da 140 karaktere sığmıyor bunu farkettim görüşler. Yani sözün özü bloga yazmanın tadı hiç bir şeyde yok :)

Hani hep içimde kalan bir konudur Avrupa'da Türk takımı diye rakibini desteklemek, bu konuya değinmek istedim.


Her şeyden önce samimiyetsizdir Avrupa'da Türk takımı diye desteklemek. Anlaşılmazdır. Gereksizdir. Yersizdir.

İki gün önce derbide ana avrat söven kendisi değilmiş gibi çıkmış rakibini destekliyor. Hani eline geçse öldürecektin? Hani koltuk kırıp ufacık çocuğa atan sen değil miydin?  NOLDU? Ne değişti? Ya o zaman sövmeyeceksin ya da bu zaman kıvırmaycaksın arkadaş. Samimiyetsizliğin uç noktası anlayacağın.

"Hepimiz bugün Fenerbahçeliyiz /Galatasaraylıyız / Beşiktaşlıyız vs.." diyorlar. Hani daha ne kadar itici olabilir düşünün artık.

Bundan önce desteklemediğim gibi bundan sonra da sadece Türk takımı diye bir rakibimi desteklemem Avrupa'da. Her şeyden önce spor bu. Bu kadar milliyetçi bakmayı da anlamış değilim. Yersiz bulurum. Yani  sonuçta biz rakibiz değil mi? "Amaaan Türk olsun da önemli değil" mantığıyla bu işler yürümez. En azından şimdiye kadar yürümedi. Onun yerine rakip olmayı becerebilsek çok daha olumlu sonuçlar alırız.

Ülke puanı olayı var bir de. Ben destekleyince ülke puanı artacakmış. Peh. Hani insanları gaza getirmek için bence son derece zekice ama iş boş söylem. Onun yerine kendi kendimize destek olsak en azından kendi maçlarımızı kazansak ülke puanına daha fazla katkıda bulunuruz. Ya da statları yakan taraftarların çıkıp ülke puanı diye çemkirmesi de ayrı bir durumdur.

Hani ünlü biri olsam ve bunları söylesem beni yerden yere vururlar. Peki ya Avrupa'da durum nasıldır sizce? Bir Madridista'ya gidelim ve Barcelona'nın CL şampiyonluğundan mutlu olur musun diyelim. Acaba ne cevap verir. Ya da neresiiyle cevap verir mi desek?

Yanlış hatırlamıyorsam 2-3 sene önce Everton taraftarı , Liverpool'un oynayacağı bir Avrupa maçı öncesi rakip takım bayrağını stadın önüne getirip bırakmıştı. Durum bu noktadayken bu takımların Avrupa'da birbirini desteklemesi yersizdir , gereksizdir.

Desteklemeyin demiyorum hobi olarak yine destekleyin.

Abdullah Yavuz


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder